Klantenservice

De klantenservice van Bunnyflop Konijnen Webshop is een onderdeel van het bedrijf "B-More Consultancy" en is bereikbaar via Facebook en via e-mail

Facebook ---> Facebook.com/konijnenverzorger.bunnyflop
E-Mail ---> bunnyflopkonijnenwebshop@hotmail.com

De klantenservice is bereikbaar op de volgende dagen (tenzij anders vermeld)
Maandag     09:00 - 17:00
Dinsdag       09:00 - 17:00
Woensdag   09:00 - 17:00
Donderdag  09:00 - 17:00
Vrijdag         09:00 - 17:00
Zaterdag      09:00 - 17:00
Zondag        gesloten

Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk te antwoorden, meestal is dit via Facebook binnen 5 uur en via e-mail binnen 24 uur.
Soms kan het zijn dat wij even niet bereikbaar zijn i.v.m de drukte rondom het bedrijf, maar wij nemen altijd z.s.m contact op.

Breuk of Garantie
Wij doen onze uiterste best om onze producten in topconditie aan te leveren.
Helaas kan het voor komen dat er een product in de bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
In geval van breuk tijdens transport vragen wij dat dit binnen 24 uur na ontvangst schriftelijk via e-mail aan ons gemeld wordt zodat wij contact kunnen opnemen met de bezorgdienst en het probleem kunnen oplossen.

Wettelijk gezien bent je als consument verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek (in geval van garantie) melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten?
Heb je een vraag of een klacht?
Wij adviseren om de klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bunnyflopkonijnenwebshop@hotmail.com zodat de klacht bekend is en opgelost kan worden.
Leidt je melding niet tot een goede oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.