Klantenservice en Q&A

De klantenservice van Bunnyflop Konijnen Webshop is een onderdeel van het bedrijf "B-More Consultancy" en is bereikbaar via Facebook en via e-mail

Facebook: 
Facebook.com/konijnenverzorger.bunnyflop
E-Mail: 
bunnyflopkonijnenwebshop
@hotmail.com
Telefoonnummer:
06-20932500 (VOICEMAIL) 


Het telefoonnummer schakelt automatisch door naar voicemail.
Wij hebben geen mogelijkheid tot telefonisch contact maar zijn uitermate goed bereikbaar via e-mail en Facebook.


De klantenservice is bereikbaar op de volgende dagen (tenzij anders vermeld op de homepage)
Maandag     10:00 - 16:00
Dinsdag       10:00 - 16:00
Woensdag   10:00 - 16:00
Donderdag  10:00 - 16:00
Vrijdag         10:00 - 16:00
Zaterdag     gesloten
Zondag        gesloten

Wij streven ernaar om zo spoedig mogelijk te antwoorden, meestal is dit via Facebook binnen 5 uur en via e-mail binnen 24 uur.
Soms kan het zijn dat wij even niet bereikbaar zijn i.v.m de drukte rondom het bedrijf, maar wij nemen altijd z.s.m contact op.

Breuk of Garantie
Wij doen onze uiterste best om onze producten in topconditie aan te leveren.
Helaas kan het voor komen dat er een product in de bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
In geval van breuk tijdens transport vragen wij dat dit binnen 24 uur na ontvangst schriftelijk via e-mail aan ons gemeld wordt zodat wij contact kunnen opnemen met de bezorgdienst en het probleem kunnen oplossen.

Wettelijk gezien ben je als consument verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek (in geval van garantie) melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten?
Heb je een vraag of een klacht?
Wij adviseren om de klacht bij ons kenbaar te maken door te mailen naar bunnyflopkonijnenwebshop@hotmail.com zodat de klacht bekend is en opgelost kan worden.
Leidt je melding niet tot een goede oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.
Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr .
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bestellen met een smartphone lukt niet!
Bezoek je de webshop met een smartphone:
Klik op de blauwe knop rechtsboven, de menu`s worden dan zichtbaar.
Om een extra menu te openen dien je nogmaals op deze knop te klikken.
Je kunt indien je op een product klikt kiezen voor "meer informatie" over het product of "bestellen"
Indien je op bestellen klikt komt het product in je winkelwagen.
Je ziet dan vanzelf de inhoud van je winkelwagen.
Je kunt vervolgens kiezen voor "verder winkelen" of een "bestelling plaatsen"
Een account aanmaken evenals inloggen met een bestaand account kan als je naar het afreken proces gaat,
dus een bestelling plaatst.
Indien je een bestelling plaatst dien je akkoord aan te vinken voor de voorwaarden, vervolgens kun je kiezen voor het betalen
met iDEAL als Nederlandse klant.
Het betaalscherm (Buckaroo) wordt vervolgens opgestart en via deze weg kun je veilig afrekenen.

Wachtwoord veranderen of aanvragen
Indien je je wel gewoon kunt aanmelden kun je de volgende stappen ondernemen;
ga naar "account"
meld je aan
ga naar "account gegevens"
ga naar "account gegevens wijzigen" 

Ben je je wachtwoord vergeten dan kun je de volgende stappen ondernemen;
ga naar "account"
kies "wachtwoord vergeten"
vul vervolgens je wachtwoord in
klik op "wachtwoord aanvragen" 


Onze gegevens
Bunnyflop Konijnen Webshop 
C.Evertsenstraat 185
1215LP Hilversum
GEEN BEZOEK ADRES

bunnyflopkonijnenwebshop@hotmail.com

IBAN: NL11 KNAB 0257 6192 91
BIC: KNABNL2H
KvK nummer: 72308664
BTW nummer: NL002190112B47